15 września 2015

Olusiowy pokoik - Wnetrza, ktore ciesza ;) - Inspiracje cz.2


Jak zapewne pamietasz z mojego poprzedniego wpisu z cyklu " Olusiowy Pokoik " juz nie dlugo mam zamiar wreszcie wziasc sie za urzadzanie pokoiku mojego rocznego synka :) Obecnie jestem na etapie zamawiania i czekania na niezbedne akcesoria i dekoracje, ktore pozwola mi zaczac caly projekt. Co wiecej, beda one stanowic fundament na bazie, ktorego stopniowo bede dodawac pozostale dodatki, az do momentu gdy uzyskam zamierzony efekt ;)

Juz od jakiegos czasu zbieram roznorodne pomysly, ktorymi to zasugerowalam sie przy wyborze akcesoriow, na ktore teraz  wyczekuje ;) 
I tak, specjalnie dla Ciebie zebralam je wszystkie w garsc i tak jak obiecalam poprzednio, dzisiaj pokaze Ci wszystkie te wnetrza, ktorych uzyje jako inspiracji do aranzacji pokoiku mojego synka. Te urokliwe chlopiece pokoiki napewno wywolaja usmiech na twarzy nawet najwiekszego ponuraka ;)


Juz na etapie wyszukiwania stylizacji wnetrz, gdy tylko na ekranie komputera moim oczom ukazywaly sie przepiekne minimalistyczne aranzacje w odcieniach monochrome, czyli black&white lub z dodatkiem mojej palety kolorystycznej ( jaka mam w zamysle dla pokoiku Olusia - wspominalam o niej juz TUTAJ)  czulam jak moje policzki natychmiastowo zaczynaja plonac z podekscytowania, a na twarzy zaczyna sie rysowac olbrzymi "banan"  ;) czyli w moim slowniku - usmiech od ucha do ucha :)


Mam cicha nadzieje, ze choc po czesci uda mi sie nadac pokoikowi Olusia ten minimalistyczny skandynawski charkter, a tym samym odzwierciedle obraz jaki namalowalam sobie juz jakis czas temu oczami swojej wyobrazni ;)


Poprzez dobor odpowiednich dodatkow poczawszy od blyskawic i strzal az po indianskie tipi i kaktusiki wprost z westernu oraz typograficzne plakaty z milusinskimi zwierzaczkami - misie pysie czy liski chytruski ;) - oraz Mr. Moon ( calkowicie darmowy plakat w PDF, ktory mam zamiar wydrukowac i zawiesic na scianie w pokoiku Olusia. Plakat ten znalazlam na mavelo.pl - wprost uwielbiam ta strone)  mam nadzieje nadac pokoikowi Olusia niepowtarzalnego uroku i chlopiecego charakteru.

A Ty w jakich kolorach / stylu urzadzasz albo urzadzilabys pokoik dla swojego maluszka? Byc moze zainspirowalam Cie do wprowadzenia pewnych zmian w jego obecnym wygladzie? Podziel sie ze mna swoim zdaniem i wrazeniami, i zostaw komentarz - o tu, na dole ;)




Zrodla zdjec: 1 // 2 // 3 // 4 // 5 & 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12 // 13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram

Etykiety